Guestbook

AH8UOT64FWK - 7-7-2016 6:53:46
above, “Right on time.”  With Thanksgiving being tomorrow I’m ready for some great food but definitely have to remember as you say, “I am what ea.t2#8&21;.Thanks for keeping things real and in the fore front.Aaron Wyssmann.-= Aaron Wyssmann´s last blog .. =-.

UBEZZATX5KMM - 24-11-2015 16:49:29
Haha heel herkenbaar. Er zetitn zoveel ideetjes in m’n hoofd maar inderdaad, het komt er vaak niet van. Te veel is te veel.Ik dacht dat je met de verhuizing al veel had opgeruimd? Nou succes met de rest.

SUMIA - 1-11-2014 9:30:03
Het was er koud en ongezellig!
Wij 
hadden heel veel aperietfhapjes besteld en 1
Aperitief. 
Ik nam net de laatste slok van mijn cava toen de
Serveerster 
kwam om alles van
De 
aperitief van tafel te ruimen ’jullie eten is er met 10 min’. Wij zijn ook geen zeikerds, maar is dat niet wat snel??? We hadden geen keus om nog een aperitief te drinken. Toen we vroegen om nog even te wachten zodat wij nog een apero konden drinken dan kreeg ik den kort antwoord. We bestelden een nieuwe apero en 10 min later kwam de kol zelf ons eten op tafel zetten! We hadden geen keus! Heg eten trok op niets. Mijn biefstul zat vol pezen!!! En de pepersaus zat vol klonters. Mijn vriendinnhad scampi’s in de looksaus, scampis waren super taai en de looksaus was precies
Water 
met een geel kleurtje, nog smaak, nog
Geur! 
Het is zeker geen aanrader en ons zie je nooit meer terug! Ciao

CHRIS EN COLINDA - 7-8-2013 19:21:49
Wij komen altijd graag eten in de Hobbit, die
Thaise 
saus is ZALIG!
En 
nu we door de kids niet zo vaak meer weg geraken
is 
de take away de ideale oplossing, heerlijk en verzorgd.
Niks 
dan lof over de Hobbit! :)

P&M - 7-8-2013 0:10:07
Laten we voorop stellen: wij zijn geen zeikerds! In tegendeel; we hebben zelfs een hekel aan mensen die dit soort sites gebruiken, enkel en alleen om te zeuren. Maar wat ons bij The Hobbit gebeurde, mag iedereen weten, zodat dit soort slechte horeca snel uit de mooie straten van Brugge verdwijnt!

Bij 
binnenkomst waren enkele tafels vrij, echter mochten wij niet kiezen waar we plaats wilden nemen. We waren nog zo netjes om te vragen waar we mochten gaan zitten, want aanspraak kregen we niet. Waren we zomaar ergens gaan zitten, dan werd je weggestuurd (zoals het koppel dat na ons binnenkwam). Een erg krappe tafel verscholen tussen al bezette tafels daar mochten wij plaats nemen. Hiervoor moesten we uitkijken dat we niet van de verhoging vielen met onze stoelen.
De 
menukaart was erg leuk, en we waren hier dan ook enthousiast over. Geprobeerd hierover een babbeltje te maken met de serveerster, maar helaas, nul reactie. Wellicht dat de slonzig gekleedde eigenaresse normaliter vriendelijker was, maar zo’n onweergezicht durfde ik niet aan te spreken.  De serveerster verwachtte wellicht een hoop zonneschijn in het restaurant want ze had haar zonnebril nog in haar haar steken, hoewel het al avond was en het ”restaurant” geen terras heeft.
Normaal 
mag je eerst wat drinken, dan de kaart doornemen en dan het eten bestellen, hier niet. ”En? Kunnen kiezen?” waren de eerste woorden die uit de jonge dame kwamen. Eenmaal besteld, werd de bestelde cola warm uit een krat gehaald waar ook de lege gebruikte flessen in staan, niet erg fris. In de cola zat een lachwekkend miniscuul stukje citroen, ongeveer 1/16 schijfje, te erg voor woorden. Had er dan geen ingedaan zou je zeggen. 
Op 
tafel stond een huis-tuin-en keuken zout vaatjes, Jozo, die je zo in de supermarkt koopt. Toen we de verloop datum zagen (6-2012) waren we niet blij. Hier de serveerster over aangesproken. Ze reageerde dat de vaatjes werden bijgevuld. Dit kan echter niet bij dit type zoutvaatje. Hierna werden andere smoezen en excuzen bedacht: ”Dan is dat de productiedatum.” Op onze reactie dat Expire Date toch echt verloopdatum betekent en T.h.t. staat voor Ten Minste Houdbaar Tot werd nonchalant gereageerd. Ook mijn bezorgde vraag of de rest van het eten dan nog wel goed zou zijn werd niet gewaardeerd: ”We zullen zien.” En zonder excuus werd het zoutvaatje teruggezet op onze tafel. Onze eetlust was weg, om ons geweten te sussen wat geld neergelegd voor die paar slokjes vocht die we hebben gehad, en snel weggegaan zonder te eten.
Kortom 
niet te vertrouwen en onvriendelijk!

10 messages - page nr. 1 / 2
1 2 [>>]
webdesign and development by Stardekk
Artwork by Ontwerpbureau Degraeve
All Rights Reserved © De Hobbit BVBA

Alle gegevens op deze site zijn louter informatief.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel verkeerde gegevens.