|
Guestbook
AH8UOT64FWK - 7-7-2016 6:53:46 |
above, “Right on time.” With Thanksgiving being tomorrow I’m ready for some great food but I definitely have to remember as you say, “I am what I ea.t2#8&21;.Thanks for keeping things real and in the fore front.Aaron Wyssmann.-= Aaron Wyssmann´s last blog .. =-.
|
|
UBEZZATX5KMM - 24-11-2015 16:49:29 |
Haha heel herkenbaar. Er zetitn zoveel ideetjes in m’n hoofd maar inderdaad, het komt er vaak niet van. Te veel is te veel.Ik dacht dat je met de verhuizing al veel had opgeruimd? Nou succes met de rest.
|
|
SUMIA - 1-11-2014 9:30:03 |
Het was er koud en ongezellig! Wij hadden heel veel aperietfhapjes besteld en 1 Aperitief. Ik nam net de laatste slok van mijn cava toen de Serveerster kwam om alles van De aperitief van tafel te ruimen ’jullie eten is er met 10 min’. Wij zijn ook geen zeikerds, maar is dat niet wat snel??? We hadden geen keus om nog een aperitief te drinken. Toen we vroegen om nog even te wachten zodat wij nog een apero konden drinken dan kreeg ik den kort antwoord. We bestelden een nieuwe apero en 10 min later kwam de kol zelf ons eten op tafel zetten! We hadden geen keus! Heg eten trok op niets. Mijn biefstul zat vol pezen!!! En de pepersaus zat vol klonters. Mijn vriendinnhad scampi’s in de looksaus, scampis waren super taai en de looksaus was precies Water met een geel kleurtje, nog smaak, nog Geur! Het is zeker geen aanrader en ons zie je nooit meer terug! Ciao
|
|
CHRIS EN COLINDA - 7-8-2013 19:21:49 |
Wij komen altijd graag eten in de Hobbit, die Thaise saus is ZALIG! En nu we door de kids niet zo vaak meer weg geraken is de take away de ideale oplossing, heerlijk en verzorgd. Niks dan lof over de Hobbit! :)
|
|
P&M - 7-8-2013 0:10:07 |
Laten we voorop stellen: wij zijn geen zeikerds! In tegendeel; we hebben zelfs een hekel aan mensen die dit soort sites gebruiken, enkel en alleen om te zeuren. Maar wat ons bij The Hobbit gebeurde, mag iedereen weten, zodat dit soort slechte horeca snel uit de mooie straten van Brugge verdwijnt!
Bij binnenkomst waren enkele tafels vrij, echter mochten wij niet kiezen waar we plaats wilden nemen. We waren nog zo netjes om te vragen waar we mochten gaan zitten, want aanspraak kregen we niet. Waren we zomaar ergens gaan zitten, dan werd je weggestuurd (zoals het koppel dat na ons binnenkwam). Een erg krappe tafel verscholen tussen al bezette tafels daar mochten wij plaats nemen. Hiervoor moesten we uitkijken dat we niet van de verhoging vielen met onze stoelen. De menukaart was erg leuk, en we waren hier dan ook enthousiast over. Geprobeerd hierover een babbeltje te maken met de serveerster, maar helaas, nul reactie. Wellicht dat de slonzig gekleedde eigenaresse normaliter vriendelijker was, maar zo’n onweergezicht durfde ik niet aan te spreken. De serveerster verwachtte wellicht een hoop zonneschijn in het restaurant want ze had haar zonnebril nog in haar haar steken, hoewel het al avond was en het ”restaurant” geen terras heeft. Normaal mag je eerst wat drinken, dan de kaart doornemen en dan het eten bestellen, hier niet. ”En? Kunnen kiezen?” waren de eerste woorden die uit de jonge dame kwamen. Eenmaal besteld, werd de bestelde cola warm uit een krat gehaald waar ook de | | |